Πίσω

Τι μπορούν να προσφέρουν τα Analytics στην επιχείρησή σας;

Τα δεδομένα και η πληροφορία σήμερα είναι περισσότερα από ποτέ. Ό,τι και να κάνουμε, είτε εντός, είτε εκτός διαδικτύου, παράγει δεδομένα. Ως εκ τούτου, υπάρχουν τόσο πολλά δεδομένα (Big Data) εκεί έξω, που και να μπορούσες να τα συγκεντρώσεις όλα μαζί, δεν θα μπορούσες να τα επεξεργαστείς για να σου φανούν εν τέλει χρήσιμα.

Χρειάζεσαι λοιπόν το μέσο που θα μπορέσει να βάλει αυτόν τον τεράστιο όγκο πληροφορίας σε μια σειρά και να τα μετατρέψει από πολλά δεδομένα σε χρήσιμα για εσένα δεδομένα (από Big Data σε Smart Data). Το μέσο αυτό είναι δεν είναι άλλο από τα Analytics, δηλαδή τις πληροφορίες που προκύπτουν από τη συστηματική ανάλυση δεδομένων και στατιστικών στοιχείων.

Συνδυασμός Big Data και Analytics

Ο συνδυασμός των Big Data με Analytics μπορούν να σου δώσουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις εργασίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σου, όπως:

  • Τον προσδιορισμό σε πραγματικό χρόνο των βασικών αιτιών που είναι υπεύθυνα για ελαττώματα, προβλήματα και αποτυχίες.
  • Τη δημιουργία ειδικών εμπορικών πολιτικών στο σημείο πώλησης με βάση τις αγοραστικές συνήθειες του πελάτη.
  • Την επανατοποθέτηση ολόκληρων χαρτοφυλακίων υψηλού ρίσκου σε λίγα λεπτά.
  • Την ανίχνευση αθέμιτων συμπεριφορών που θέλουν να βλάψουν την επιχείρησή σου.

Τα Analytics και οι Επιχειρήσεις

Για να “κερδίσεις” τον καταναλωτή και να έχεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να μπορείς να είσαι σε θέση να συγκεντρώσεις, να ενσωματώσεις και να αναλύσεις δεδομένα προκειμένου να δημιουργήσεις μια πραγματική εικόνα.

Η δυνατότητα μετατροπής Big Data σε Smart Data είναι αυτό που θα δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα χέρια όσων το κάνουν. Η μελέτη του κάθε πελάτη και των καταναλωτικών του συνηθειών ξεχωριστά μπορεί να έχει πραγματικό αντίκτυπο στην επιχείρηση.

Η αλήθεια είναι ότι οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, μπορούν να έχουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επειδή τα Smart Data μπορούν να δώσουν μια ακριβέστερη εικόνα σχετικά με το ποια θα πρέπει να είναι η τιμή που θα πρέπει να πωλείται ένα προϊόν ή ποια στρατηγική προώθησης είναι αυτή που θα αυξήσει τις πωλήσεις σου.

Καλύτερη ανάλυση δεδομένων σημαίνει καλύτερη στόχευση κάθε φορά που επενδύεις σε μια προώθηση. Τα Smart Data μπορούν να δείξουν τι λειτουργεί και τι όχι – τι μπορεί να αλλάξει ή τι μπορεί να βελτιωθεί. Για παράδειγμα, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ περιοχών ή κατηγορίες καταναλωτών; Τα νοικοκυριά μιας περιοχής ενδέχεται να αντιδρούν θετικότερα σε κάποιες προωθήσεις σε σχέση με νοικοκυριά άλλων περιοχών. Τα Smart Data μπορούν να σου δώσουν την πληροφορία αυτή και να εσύ να δράσεις ανάλογα.

Πωλητές και Μάρκες προϊόντων

Όλο και περισσότερο, το παιχνίδι παίζεται πιο έντονα γύρω από το ποια είναι αυτά τα προϊόντα που μπορούν να προσφέρουν σταδιακή ανάπτυξη. Για τους λιανοπωλητές, η πρόκληση έγκειται στο πώς μπορούν να αυξήσουν την απόδοση μιας κατηγορίας, ειδικά όταν πολλοί προσπαθούν να μειώσουν ταυτόχρονα τον αριθμό των προϊόντων που έχουν στα ράφια τους.

Αυτό σημαίνει ότι οι διάφορες μάρκες προϊόντων που υπάρχουν στα ράφια θα πρέπει να δώσουν μια σκληρότερη μάχη για μια θέση στο ράφι του πωλητή. Θα πρέπει επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν και οι ίδιες οι μάρκες χρήση Smart Data και να συνδέσουν τα κενά των δεδομένων τους.

Κάθε προϊόν πρέπει να έχει κάποια χαρακτηριστικά που το καθιστούν “μοναδικό”, για να μπορεί να πείσει τους καταναλωτές πως αξίζει να το αγοράσουν, έναντι κάποιου ανταγωνιστικού. Οι μάρκες των προϊόντων λοιπόν θα πρέπει να μπορούν να καταλάβουν τι θεωρούν ως “μοναδικό” οι ίδιοι οι πωλητές. Για παράδειγμα, εάν μια επιχείρηση θέλει να αναπτυχθεί στην κατηγορία “γάλατα”, θα πρέπει να προσφέρει κάτι διαφορετικά από τα γάλατα που ήδη προσφέρει. Θα προτιμήσει λοιπόν να προσθέσει στα ράφια της αυτήν την ετικέτα γάλακτος που θεωρεί πως είναι περισσότερο μοναδική και θα έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι μάρκες οφείλουν να γνωρίζουν ποια είναι η σωστή τιμή του προϊόντος τους σε κάθε περίπτωση. Πολλές μάρκες και λιανοπωλητές που δρουν σε διαφορετικές χώρες έχουν ήδη εδραιώσει έναν μηχανισμό βελτιστοποίησης, ως μέρος του μάνατζμεντ και της ανάπτυξής τους. Έτσι λοιπόν πειραματίζονται με χρήση διαφορετικών μοντέλων και προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν ανάλογα. Όλα αυτά είναι βεβαίως δυνατά με τη χρήση των Smart Data.

Η πλειονότητα των επιχειρήσεων σήμερα έχει απλώς ξύσει την επιφάνεια των δεδομένων και το τι μπορούν αυτά να προσφέρουν για τις ίδιες. Τα δεδομένα είναι γνώση και η γνώση είναι δύναμη. Το να έχεις άμεση πρόσβαση σε δεδομένα τα οποία μπορείς να αναλύσεις εύκολα είναι αυτό που μπορεί να σου δώσει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έχεις και να είσαι τελικά περισσότερο ανταγωνιστικός σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η τεχνολογία παίζει κεντρικό ρόλο στα δεδομένα, βοηθώντας στην αποτελεσματικότερη συλλογή και ανάλυση δεδομένων. Όταν τα σύνολα δεδομένων συνδυάζονται με αναλυτικά στοιχεία για τις τιμές, τις προωθήσεις και την ανάλυση των συνδυασμών, οι έμποροι λιανικού εμπορίου μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο μπορούν και οι προμηθευτές τους να στοχεύσουν καλύτερα τους αγοραστές.

Smart Data & Cardlink

Η απάντηση στο ερώτημα ‘Πώς τα Big Data γίνονται Smart Data;’ είναι το Cardlink Pulse.

  • Με το Cardlink Pulse μπορείς να δεις όλα τα δεδομένα και τους αριθμούς που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου. Χάρη στα Smart Data του Cardlink Pulse μπορείς να έχεις δυνατότητες και οφέλη που δεν είχες πριν:
  • Μετατρέποντας τους αριθμούς σε ευκαιρίες, μπορείς να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
  • Είσαι σε θέση να αξιολογήσεις διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ και να τις προσαρμόσεις ανάλογα με την απόδοσή τους.
  • Κατανοώντας τους τρόπους καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών σου, μπορείς να αυξήσεις το πελατολόγιό σου, βρίσκοντας παρόμοιους πελάτες με αυτούς.
  • Μπορείς να μάθεις περισσότερα για τους πελάτες σου, από το που μένουν μέχρι πόσα ξοδεύουν και να στοχεύεις καλύτερα την αγορά σου.
  • Μάθε τη θέση σου ανάμεσα στους ανταγωνιστές και στόχευσε για την πρωτιά.
  • Τα Analytics της Cardlink φιλτράρουν μεγάλο όγκο δεδομένων για να είναι σε χρήσιμη μορφή για εσένα, η οποία θα σε οδηγήσει στο να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.

Γιατί τα δεδομένα δεν έχουν αξία αν δεν μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε αξία.

Σας φάνηκε ενδιαφέρον;

Αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να μπορείτε να βλέπετε δεδομένα εξειδικευμένα για τον κλάδο σας, τους πελάτες σας, αλλά και ποια είναι η θέση της δικής σας επιχείρησης σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, το Cardlink pulse είναι εδώ για να σας βοηθήσει να βλέπετε όλα αυτά τα στοιχεία* σε πραγματικό χρόνο και να παίρνετε τις σωστές αποφάσεις.

Τώρα μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν και να δείτε αν ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση!

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ!

*Το Cardlink pulse συγκεντρώνει ανώνυμα στοιχεία που αφορούν εκατομμύρια συναλλαγές που πραγματοποιούνται καθημερινά με κάρτα μέσω του δικτύου της Cardlink, τα επεξεργάζεται και τα παρουσιάζει με απλό και εύκολο τρόπο, εξειδικευμένα για την κάθε επιχείρηση.

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
Είστε ήδη πελάτης Cardlink;*