Ομάδα εξυπηρέτησης Cardlink
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

⚠️ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Έως τις 31 Ιουλίου 2023 πρόκειται να πραγματοποιηθεί σταδιακά αναβάθμιση του λογισμικού σε όλα Cardlink Android POS, η οποία περιλαμβάνει σημαντικές επιδιορθώσεις ασφαλείας και είναι πολύ σημαντική για την απρόσκοπτη λειτουργία τους στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Παρακαλούμε φροντίστε το τερματικό σας να παραμένει ενεργοποιημένο, φορτισμένο και συνδεδεμένο σε Wi-Fi κατά τις νυχτερινές ώρες, ώστε να κατεβάσει το καινούργιο διαθέσιμο λογισμικό.
- Αν το Android POS σας δεν μπορεί να ολοκληρώσει συναλλαγές με “Loyalty” (Προγράμματα πιστότητας/επιβράβευσης των τραπεζών) ή με “μετατροπή σε ξένο νόμισμα DCC” αυτό σημαίνει ότι δεν κατάφερε να αναβαθμιστεί αυτόματα λόγω επικοινωνιακών θεμάτων. Βεβαιωθείτε ότι είναι συνδεδεμένο σε Wi-Fi για να λάβει την αναβάθμιση.
- Εάν διαθέτετε τείχος προστασίας Firewall, τότε για τη σωστή λειτουργία του τερματικού απευθυνθείτε στην τεχνική εταιρία που σας παρέχει υπηρεσίες δικτύου προκειμένου να εξαιρέσουν το σχετικό URL από το τείχος προστασίας Firewall. Για πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των URLs μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εδώ.
Συχνές ερωτήσεις ανά προϊόν
Δημοφιλείς ερωτήσεις
Videos
Ενεργοποίησης
Επίλυσης
Συναλλαγών
Android POS
Παραλαβή από Τράπεζα
Παραλαβή από Courier
Δουλεύουμε για σας
Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.