Πίσω Τεχνική Υποστήριξη Cardlink POS

Το POS προσπαθεί να εκτυπώσει απόδειξη, αλλά κάνει restart συνεχώς

Εάν το POS σας είναι ενσύρματο, παρακαλούμε αλλάξτε θέση του μετασχηματιστή (του τροφοδοτικού) στο πολύπριζο και επιβεβαιώστε πως το καλώδιο έχει συνδεθεί σωστά στην υποδοχή ρεύματος, αλλά και ότι είναι ο σωστός μετασχηματιστής. Eάν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο support@cardlink.gr για να αντικαταστήσουμε τον μετασχηματιστή.

Εάν το POS σας είναι ασύρματο, παρακαλούμε προβείτε σε έλεγχο φόρτισης της μπαταρίας του POS. 

Το newsletter μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

  • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
  • Χρήσιμες συμβουλές
  • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
  • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
Είστε ήδη πελάτης Cardlink;*