fbpx
Ρωτήστε μας
Ομάδα εξυπηρέτησης Cardlink

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

⚠️ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Έως τις 31 Ιουλίου 2023 πρόκειται να πραγματοποιηθεί σταδιακά αναβάθμιση του λογισμικού σε όλα Cardlink Android POS, η οποία περιλαμβάνει σημαντικές επιδιορθώσεις ασφαλείας και είναι πολύ σημαντική για την απρόσκοπτη λειτουργία τους στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Παρακαλούμε φροντίστε το τερματικό σας να παραμένει ενεργοποιημένο, φορτισμένο και συνδεδεμένο σε Wi-Fi κατά τις νυχτερινές ώρες, ώστε να κατεβάσει το καινούργιο διαθέσιμο λογισμικό.

  • Αν το Android POS σας δεν μπορεί να ολοκληρώσει συναλλαγές με “Loyalty” (Προγράμματα πιστότητας/επιβράβευσης των τραπεζών) ή με “μετατροπή σε ξένο νόμισμα DCC” αυτό σημαίνει ότι δεν κατάφερε να αναβαθμιστεί αυτόματα λόγω επικοινωνιακών θεμάτων. Βεβαιωθείτε ότι είναι συνδεδεμένο σε Wi-Fi για να λάβει την αναβάθμιση.
  • Εάν διαθέτετε τείχος προστασίας Firewall, τότε για τη σωστή λειτουργία του τερματικού απευθυνθείτε στην τεχνική εταιρία που σας παρέχει υπηρεσίες δικτύου προκειμένου να εξαιρέσουν το σχετικό URL από το τείχος προστασίας Firewall. Για πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των URLs μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εδώ.

Δουλεύουμε για σας

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    Το newsletter μας

    Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι!

    • Σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας
    • Χρήσιμες συμβουλές
    • Νέα, έρευνες και insights απο όλους τους κλάδους
    • Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις